Wie zijn wij

wie-zijn-wij

TrendPers Mix Media is als bedrijf voortgekomen uit TrendPRess Online, 15 jaar lang dè specialist en trendsetter in free publicity voor vrijwel alle geprinte publieks- en vakmedia en Radio- en TV. Desiree Anthonijsz, journalist/trendanalist en zakenvrouw zet nu, na TrendPRess Online (dat in 2012 stopte) haar nieuwe bedrijf TrendPers Mix Media in de markt. Core business is het delen van kennis. Met name op het gebied van PR, New Media en de mix van mogelijkheden die dat met zich meebrengt.

“Internet PR gaat om direct en interactief communiceren met je eigen doelgroep,” verklaart Desiree die denkt dat niemand dat zo goed kan als medewerkers van het bedrijf zelf. “Op die manier wordt vanuit het hart van het bedrijf gecommuniceerd.” Tegelijk constateert ze dat het moeilijk is om een strategie uit te zetten als je zelf midden in de business en alle werkzaamheden zit. Oplossing daarvoor vindt ze in het samen met haar opnieuw vaststellen waar het bedrijf voor staat en welke doelgroepen en communicatiekanalen daarbij horen. Vervolgens kan er een werkplan worden gemaakt dat door de werknemers wordt uitgevoerd. “Kind doet de was en het enthousiasme komt vanzelf” aldus de eigenaresse van TrendPers Mix Media.

Desiree & Digitaal

Desiree Anthonijsz is één van de voortrekkers van digitale PR. Vanaf 2000 functioneerde haar platform trends en consumentenbewegingen als bemiddeling van persinformatie voor de media. Vanaf 2007 experimenteerde ze met PR New Media in de vorm van mini campagnes en content creatie. In 2008 formeerde ze haar redactieteam voor een digitaal consumentenmagazine gericht op trends dat vervolgens in 2009 het licht zag. Gekoppeld aan TrendPRess Online werden op deze wijze de mogelijkheden verkend om een digitaal magazine commercieel selfsupporting/winstgevend te maken.